perjantai 27. tammikuuta 2012

JEI

Ilman kyynärsauvoja saan nyt alkaa kävelemään. Sain pitää kepit ihan sen takia, että ulkona kannattaa olla ne mukana etten sitten liukastu missää liukkaalla :) Sairaalasta lähdin yhden sauvan varassa, mutta kotona olen jo vähän "kävellyt" ilmankin. Se kävely tosiaan näyttää vähän mielenkiintoiselta, mutta kyllä se siitä sitten taas, kun tottuu. Yleensä siihen tottuukin nopeasti, koska esimerkiksi alkuun kun sain kipsin pois, oli vähän vaikeaa astua kipeällä jalalla. Kuitenkin parin päivän päästä jo helpotti!:)

Huomenna menen kokeilmaan miten ratsastus sujuu!! Menen tosin pienellä ponilla. :D



Ajattelin kohta ruveta väsäämään MYYTÄVÄNÄ sivua tuonne ylös. En tee postausta niistä, koska se vain katoisi muiden postauksien joukkoon!

6 kommenttia:

  1. Koot myytäviin tuotteisiin ! Kaikista puuttuu koko =)

    VastaaPoista
  2. Juu mä tiiän. Siel lukiki et en oo kokoi viel kattonu, ku noi oon joskus syksyllä kuvannu, niin sen takii niistä yhistä on kuvat, mutta en oo kerenny viel mittaa:D

    VastaaPoista
  3. EIKU HUPS! SIIS JOO SUITSISTA, RIIMUSTA, SUOJISTA, LOIMISTA TIIÄN! Eli ne on nyt merkattu!!:D Mutta koulainten ja vyön pituuksia en ihan varmaks tiiä viel!:D

    VastaaPoista
  4. En tiä pystyykö tohon myytävänä- juttuun kommaan, joten kirjotan tähän. :) Olisin kiinnostunut noista Spengerin jalustimista. Missä päin asut? JA jos asut kaukana, niin pystytkö lähettään postissa? :)

    VastaaPoista
  5. Laita mulle sähköpostia! :) Mulla siis on noita spengerin jalustimia ainaki 2 paria, kun joku jo niistä kyseli.

    VastaaPoista