perjantai 5. heinäkuuta 2013

Saksasta päivää

Mulla ei ole täällä konetta, joten oo voinu postailla. Tänkin kirjotan äkkiä kännykällä, jotta mun nettiaika riittäis.
Talli on oikein kiva. Iso paikka ja hienoja heppoja löytyy... Kaikki on tosi mukavia :) Mulla on vaan ihan äly tylsää täällä kämpillä, kun pääsen tallilta yleensä siinä 3 aikoihin. Eikä mun kämppis oo täällä kauheen usein:/ No ehkä tässä viikkojen aikana oppisin tuntemaan jotain vähän paremmin niin voisin olla vapaa-aikanakin jonkun kanssa täällä:) Käyn kyllä varmaan lentokentältä hakeneen tyypin kanssa Hampurissa shoppailemassa joku päivä :)

Olen päässyt ratsastamaan täällä myös ja muutoin tehtäviini kuuluu viedä heppoja laitsalle ja laittaa kuntoon :)

yritän kirjottaa vielä uudestaan, kun täällä olen :) muutoin teen kyllä jonkun megapostauksen kun täältä tulen. Lähtöpäivähän on 28.7

Kysykää toki jos kysyttävää. Pyrin vastamaan niihin mahdollisimman pian:)
Koska talli ei ole ns. Yksityinen niin voin kertoa tallin nimen : Reitstall Klövensteen. Googlaamalla löytyy tallin nettisivut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti