sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Mietintää ja vähän kisakalenteria

Jälleen kerran minun motivaatiotani tähän ratsastukseen arvioidaan siinä, että joudun aloittamaan taas alusta treenaamisen. Voiko tämä oikeasti olla mahdollista, että kun hevonen olisi ollut kunnossaa, niin sitten minun piti pistää jalkani paskaksi?!
Tässä on ollut jo kohta niin paljon huonoa tuuria, että alkaa jo naurattamaan. Mutta kuitenkin, jotenkin olen joka vuosi päässyt hitusen eteenpäin. Vaikka viime kevät-kesällä Barbu joutui (taas) saikulle ja ajattelin jo, että tässä se kisakausi sitten oli. Sitten kuviohin astuikin Tessa, jolla pääsin jatkamaan kisakautta. Sijoitukset ei aina olleet mitään huippuja, mutta ainakin pääsin kisaamaan ja 2011 kisasin enemmän kuin vielä minään muuna vuonna olin kisannut. Yksi hyvistä kokemuksista oli päästä Ypäjälle kisoihin. Kisapaikalla yöpyminenkin oli kiva kokemus!

Mutta tässä minä taas olen aloittamassa uudelleen. En voi nyt sanoa, että toivottavasti vastoinkäymiset loppuisivat, koska eihän ne tähän lopu, toivottavasti, koska se tarkoittaisi sitä, että lopettaisin koko touhun. Toivottavasti kuitenkin edes vähäksi aikaa jäisivät taakse :P




 Alan vuokraamaan Tessaa maaliskuussa joka päiväisesti. Nyt siis olen mennyt pari kertaa viikossa.

Kisakalenteria olen katsonut ja tässä olisi parit mihin voisi mennä, MIKÄLI nilkkani on hyvä ja olen päässyt maaliskuussa aloittamaan kunnolla treenamisen!

25.3 Sammalisto/ DTT harjoituskoulukisat
1.4 JOKERA seurakoulu
21.4 kotiseurakisat
ja/tai
22.4 Takkula aluekoulu
6.5. Messilä aluekoulu

 Onneksi se jalka murtui minulta, koska ihminen pystyy aina vähän pistää tiukille itseään, vaikka ei tuntuisi niin hyvältä omassa kropassa. Hevosen kanssa, kuitenkin aloittaisi niin hitaasti, eikä hevoselta voi vaatia mitään suorituksia puolikunnossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti