perjantai 24. helmikuuta 2012

Tessalla Sarintunnilla

Olin tänään ensimmäistä kertaa tapaturman jälkeen sarintunnilla!
Ei tehty mitään kummallista. Katsottiin, että Tessa on avuilla. Tessa oli raveissa ihan super hyvä. Ei painanut paljon mitään kädelle. Liikkui hyvin eteen ja antoi vähän kootakin. Ajoittain Tessa oli erittäin ryhdikäs! Laukassa Tessa pääsi vähän tulemaan liikaa kädelle. Lisäksi Tessa vähän kuumui, josta johtu, että tulee helposti sitten kädelle vahvaksi. Itse kun en pysty vielä tarpeaksi vahvasti istua ja käyttää pohjetta. Heti pitää ottaa stoppia hommaan, jos rupeaa vain junailemaan eteenpäin.

Olen Tessa kanssa harjoitellut paljon sitä, että tulee vain kevyesti kuolaimelle. Olen tehnyt lyhyitä pätkiä, jolloin Tessalle jää parempi mieli hommasta. Se on ollutkin nyt jotenkin paljon iloisempi tekemään hommia, mitä silloin joskus. :)

MYYTÄVÄNÄ osioon olen lisännyt lampaankarvaromaanin ja kuolaimia ja kaikkiin koot! Meidän varastossa on paaaljon lisää tavaraa, mutta päätin, että laitan ne vasta joskus keväämmällä myyntiin.

Olen laittanut tuonne oikeaan kulmaan kyselyn kisaamisesta. Vastatkaapa sinne :)


KAVERINI PV-RUUNA ON EDELLEEN MYYNNISSÄ!  http://barbaraii.blogspot.com/2012/02/kiva-pv-ruuna-myynnissa.html  Ostakaa nyt joku siitä hieno ja erittäin kiltti hevonen :)

2 kommenttia: