keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Haaste 2

Sain haasteen Tealta!

Eli nyt pitäisi kertoa 11 asiaa itsestäni ja vastaa kysymyksiin mitkä olen saanut.
Pitäisi lähettää haastetta eteenpäin, mutta en tätäkään haastetta lähetä, kun monet ovat varmaan jo saaneet niin paljon näitä haasteita...

11 asiaa itsestäni


1. Mua ärsyttää tälläiset kerro itsestäsi jutut :D
2. Mulla oli aika paska vuosi 2011. Voitteko uskoo, että yhteen vuoteen mahtuu sekä vanhempien eroaminen, jalan murtuminen että oman hevosen lopetus! Toki olisi voinut mennä pahemminkin... 
3. Olen täydellisyyden tavoittelija. Tämä on todella ärsyttävää, mutta onneksi osaan kyllä jo välillä relatakin ja antaa anteeksi itselleni virheet, joita tottakai tulee.
4. Pidin joskus pienempänä enemmän esteratsastuksesta.
5. Mulla on ollut kaksi gerbiiliä ja pidin niistä jonkin aikaa blogia.
6. Mulla on aika hyvä kestävyyskunto ja rakastan juoksemista. Mutta nyt en sitä kunnolla vähään aikaa pysty tekemään, koska en pysty kunnolla vielä juoksemaan tällä vamma jalalla.
7.  Olen aina ollut vähän arka ratsastaja (tosin joskus jollain poneilla olin kuitenkin hieman liian rohkea), mutta tippumisen jälkeen se on vähän korostunut...
8. Syön helposti liikaa herkkuja! :D
9. Huonoin numeroni todistuksessa lukion 1. vuoden jälkeen oli 8
10. Täytän 17-v  26. päivä tätä kuuta! :)
11. Olen aina pitänyt poneista. Olisin halunnut päästä kisaamaan jollain kouluponilla poni-ikäisenä.


Tean kysymykset:

1. Mitä alkavaan kesääsi kuuluu?
-Hevoset, ratsastusta, kisoja, töitä jne.
 
2. Mitä et muuttaisi elämässäsi?
- perhe

3. Mikä sinua ärsyttää blogeissa?
- Sellaset huomionhakuset bloggaajat ovat ärsyttäviä. Kaikkihan jollain tapaa huomiota hakee, kun blogia kirjottaa, mutta jotkut vaan menee yli! 

4. Miten sinut saa iloiseksi?
-Hymyilemällä ja kertomalla jotain hauskaa/mukavaa.
 
5. Mikä on sinulle rakkain asia tällähetkellä?
-Ratsastus :D
 
6. Lempinäyttelijäsi on?
-Ashton Kutcher ja Adam Stanler. Riippuu kyllä paljon myös elokuvasta.

7. Kesän tyylivinkki itselle tai eläimelle?
- Tyylivinkki kouluratsastajalta on se, että esim. hevoselle sävysävyyn pintelit ja huopa. Itselle tietty sitte myös samanvärinen paita! :)

8. Mitä ilman et pärjäisi kesää?
- Ratsastusta :D ja jäätelöä!
 
9. Missä toivot olevasi 10 vuoden päästä?
-Kilpailisin kansainvälisillä radoilla.
 
10. Viimeisin syömäsi herkku?
-Jäätelö
 
11. Laita oma ottamasi kesäinen kuva, päivän piristeeksi (:

Ensimmäinen kesäinen kuva, jonka olen ottanut tänä vuonna :D
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti