torstai 4. elokuuta 2011

kohti Ypäjää

Huomenna suuntaammekin Tessan kanssa Ypäjälle! Starttaan lauantaina, mutta luokkani alkaa niin aikaisin, joten on vähän pakko mennä perjantaina jo paikan päälle. Alkuun ajattelin mennä kaksi luokkaa. Sari kuitenkin sanoi, että parempi mennä vain yksi luokka jotta Tessa ei väsy ja tympäänny koko hommaan.

Tessa pääsee onneksi ihan talliin eikä jaba karsinaan! Tämä on uusi kokemus minulle, koska en ole koskaan yöpynyt kisapaikalla! 

Tänään käytiin He B:3 Ohjelmaa läpi (minulla oli tiistaina tunti kyllä myös). Hetken aikaa tehtiin volttikahdeksikkoa, jotta saatiin suoristus volttien väliin. Nelikaarisessa minun pitää muistaa ajatella kaarien päät tavallaan voltteina, jotta taivutan hevosta niissä. Lisäksi pitää muistaa ratsastaa kaarien huiput uralle!!
Tessa oli tänään tunnilla aika hyvä ja ryhdikäs vaikka painoikin kädelle hieman. Olin eilen maastossa, joten se taisi olla hyvä valinta. Tessa oli paljon eteenpäinpyrkivämpi ja energisempi. :) Alkuun tehtiin liikkeelle lähtöjä erilaisia siirtymisiä.

Laukka ohjelma on aika simppeli, mutta tietenkin osaan minä sen pilatakkin. Vain yksi laukkalävistäjä ja sekin lopuu X (pitkän radan ohjelma).
Saan mukaan kisoihin varmaan Tessan oman kisakaapin mihin saa kaikki satulat ja suitset ja muut romppeet. Tessan ruuatkin täytyy muistaa ottaa mukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti