lauantai 27. elokuuta 2011

Ruffe ja viikonloppuna kisat!

Olin keskiviikkona taas Akin sileen tunnilla, mutta en Tessalla vaan yhdella Ruffella. En halunnut mennä Tessalla, jottei olisi koko viikkoa tylsää rehkimistä, koska viikonloppuna on kisat. Ruffe on aika jäykkä, kun sen omistaja ei osaa vielä vaatia siltä kunnolla asioita. Aki pisti meidät kuitenkin tekemään voltteja ravissa ja laukassa, kaikissa askellajissa avoja. Nojaa en nyt niistä avoista sano mitään. Ei ne varmaan olisi Sarille käynyt, ei alkuunkaan... Lopussa menimme myös vastalaukkoja. Olin vähän epäilevä niistä vastalaukoista, mutta ne onnistuikin ihan hyvin.

Lopussa vielä pari kuvaa tunnilta.

Tessan satula muuten hajosi! Sunnuntaina huomasin, että etukaaren muovinen osa oli haljennut kahtia.(synteettinen satula) Olin ihan WTF? Olin viimeksi käyttänyt sitä perjantain Sarin tunnilla. Ilmeisesti aika rankka treeni oli kun satulakin hajosi... Ei vaan, outo homma, koska en ole sitä mitenkään käsitellyt huonosti tms. Ollaan kuitenkin käytetty nyt Barbun koulusatulaa. Se sopii Tessalle ihan ok!

Sarin tunnilla Tessalla oli aika könkkö. Sari vähän herkisti maasta käsin raipalla. Alkuun ei meinannut väistää takapäätä pois, mutta lopulta kuitenkin. Havahduin tunnilla kuitenkin taas tärkeeän asiaan, nimittäin käsiin. Minun ei tarvitse tehdä niillä niin paljon, vaan istunnalla (istumalla ryhdikkäästi saa jo paljon aikaan!!) ja pohkeilla. Vaikka tiedän, että kaikki lähtee takaa, se pääsee ratsastaessa välillä unohtumaan. Kun näkee vain sen etuosan, niin sitä rupee tekemään käsillä liikaa... 
Minua ärsytti ratsastaa uusilla saappaillani tunnilla. Ne jotenkin hirveän isot jalka osasta! Ne ei tuntunut alkuun niin isoilta. Varmaan pitää käydä Hipposportissa näyttämässä niitä, että minkä kokoiset ne on oikein myynyt minulle.. :D









Tähän loppuun ihmettelen tuota järjestelyä tuolla kisapaikalla minne olemme menossa sunnuntaina: Luokka pitää maksaa puolituntia ennen oman LUOKAN ALKUA! Ja lähden aika lopussa eli venaan melkein kaksi tuntia ennen kun pääsen starttamaan ja sen jälkeen toinen tunti seuraavaan luokkaan?! Taidanpa soitella tuonne tuosta, että onko tuo ihan ehdoton juttu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti